Tävlingsresultat!

Hejhej, idag tävlade jag.
Jag tävlade L:c och L:c lag!
L:c - Han kändes super fin hela tiden, fast rev tyvärr ett i omhoppningen :( 0+4 blev det, endå helt okej!
Men iallafall, på prisutdelningen så kom jag trea?Jag fattade inte varför eftersom jag rev, men vi tänkte att det gick på tid, sedan typ nyss så kollade jag resultaten, då var jag 8:a , första med 0+4 fel xD Aja, kändes GRYYYMT (Y)
L:c lag - kändes fin på fram hoppning och på dom två första hinderna på banan, men sedan på trean så stoppar vi ut oss? Och jag fick inte fram han alls mot det? Bara att ta in och förbättra next time (y) Synd :/
Inga bilder på denna datorn :( PuSS

Kommentarer
Postat av: Elise

ni var super duktiga! <3

2011-08-31 @ 19:07:45
URL: http://eliisevogniild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0