Sökes!!

Kosmos Söker medryttare/Skötare !!
Min Söta lilla ponny har jag blivit alldeles förstor för. Så nu söker han Medryttare eller skötare , Man behöver inte kunna rida han utan man kan köra och longera och såna saker också . Han är snäll i alla lägen. Han löshoppar ca 90 cm och hoppar 80 cm med ryttare men tränar bana på 60-70 beroende på ryttare .
Han är född 1997 och är en fuxvalack ! Han far heter Nalle Puh och hans mamma heter Tessie !
Man kanske inte hinner vara skötare eller medryttare utan då får man komma och ha lektioner ibland :)
Då får man rida ca 45-60 min per gång och träna på olika saker man vill träna på, Som t.ex Gymikana eller hoppning ! Man få då dock träna för mig eller någon annan!  . Komentera om du är intresserad så kan du provrida snart !! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0