Extra långt inlägg! (y)

Nu har man ju inte bloggat på pissläänge :ss Men nu tror jag att jag ska köra igång igen :P
iallafall ,
Nu kör jag "temavis" med hästen , Det är mega kul , T.ex. V. 1-5 så tränar jag massor på Balansen , sedan vecka 5-6 så tränar jag på uthålligheten , nu är jag inne på "smidigheten".
Jag kör T.ex. studs , Kontrollen imellan och cheeckar massor sådant , Kommer nog hålla på med det ett tag till, Jag Kör t.ex. Dressyr, dressyr sedan bommar Hopp och uteritt och vila minst varje vecka :D
Det Handlar om att vi måste få upp "träningen" igen , han måste tex lyssna på min hjälper och inte sticka iväg, ;)

Måndags: Dressyr, Det gick ganska såådäär , Han var så jävla starck och jag satt som en jävla Kratta XD Ni skulle nog inte viljat se oss XD Det kändes hemskt , aja, han var så jävla pigg men han kunde inte lyssna endå XD aja ...

Tisdags: Dressyr , Det gick ganska bra :D Bättre med sits och hjälper, tror jag käpmade massor oxxå :D Men han var lite sisådär ibland men oftas lyssnade han och gick som jagf ville, Men han var lite dålig på "volterna" då han slank ut ;) aja...

Onsdags: Bommar , Det gick super , vi körde upphöjda bommar och lite galopp övningar :P nu lyssnade han massor bättre :DD

Men tjiiaaoo !! (Y) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0