Dansdag och Hoppdag :)

Idag så vare ju Elevens val som är istället för "Profilerna", Själv skulle man ju hellre vilja ha profilerna igen , menmen. Idag så dansade jag iallafall på friskhuset , Vi dansade Sumba och Street dance , Jag dansade typ inget på Streetdancen ... Sedan efterman hade bytt om och så så gick man till nyhem och åt  , sedan tittade på film *_* Tyvärr missade man ju slutet så :/
aja..
När jag kom hem så red jag >8D Som vanligt alltså . Idag var det ju "teknink" hoppning alltså lite studts och sånt :P men satte även upp ett plank på typ 80 först sedan 1m och tillsist 120 , det gick as bra , han lyssnade massor men vaar liite piigg och megapyttlite stark . :D

Nu pallar jag inte skriva mer så

Bye bye (y)
 
Laddar upp denna pga bildbrist och för jag tycker Trolldal ska ha
maskerad hoppning XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0