Redovisningskväll very soon :o

Idag så har man¨gått vanlig skoldag :P

Engelska : Det var gaanska kul men lätt , inget specielt hände :/

SO : vi satt hos "sjuksköterskans väntrum" och jobbade .. mahad kom in ett antal ggr . och Rasmus med ;)
Dock var det jävlgt jobbigt för jag mådde dåligt :(

Matte: så fick vi typ lösa ekvationer hela tiden -.- tråkigt men ändå kul :D vi höll endast på 2 dock XD
Lilly ovh Jag gjorde dock den bästa :D (gjort om texten men iprincip samma mening :d ) den lyder såhär ;
Det var 3 kompisar som hade 175 kr tsm .. Anna hade 75 kr mer än dom andra två tsm . Dom hade lika mkt pengar men hur mycket hade dom ? ;O 
 
Svar: Bertil hade ___ kr och Cigge hade ___ kr. Nu får ni gissa på svaren och vinnaren vinner något bra som jag kmr på :D (antagligen någon hästsak :D )

Lunch : haha , det var Tacos sedan är väl det inte så mkt att skriva om förutom att det var flumm med några och diss av några ;)

Gympa: vi fick gå ner till "specce" ;) sedan tebax :D

kl 1 avbröts alla lektioner för att vi skulle förbereda för redovisningskvällen :D det var kuul :D Vi gick till biblan för att fixa där vi skulle ha våra hete Armigurumi isar, fett nice det blev :P Fick till texten rätt så bra (y) men eftersom inte alla var där -.- så fick jag och Moa :D , komma på själva :DDD




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0