Långt inlägg :)

Jaha.. nu har man inte bloggat på länge .. men det beror på tidsbrist och ork XD Ibland är det så jävla tråkigt eftersom ingen läser den endå...
Det har hänt massa sen sist , blandannat har 7 underbara varelser kommit till jorden och träningar har kommit och gått ;) och sedan liite anant :D

Men aja, Iförrigår så tränade man iallafall "galoppen" , det gick massa bra och han gjorde massa som jag ville :D
Sedan har vi tagit bort Scotts skor så vi slipper han skor :DDD för att inte dan innan tävlingen behöver säga ; Fan han har tappat en sko ! =/ Så nu är dem borta (y)
Så sist på Daniel Svensson träningen så gick det skita bra :DD han var fin :**
Och sedan har jag tävlat i Åby för ett bra tag sen med goda resultat :D Bilder från Mikaela Adolfsson kommer :D

den 6 Oktober så kom 7 underbara varelser till denna jord :D Fett nice :P Nu är dom ca 4 veckor och skuttar runt :D men vid 7 veckor så får man börja hämta dom :( . 2 är tingade :/ men dom kommer säkert få det bra :D

Sedan har man haft ElevensVal i 3 dagar ;) Jag fick virka Aragumis (stavning?) Vi hade Nils som lärare :D (alltså en elev som går i 9:an) han var grymt snäll !! :D Vi fick rast när vi ville typ :P ajaj XD

Nu pallar jag inte skriva mera :D , men det kommer bilder snart hoppas jag så än så länge får ni bara ett smakprov ! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0