Elevens val och annat :D

Nu har jag inte bloggat på ett bra tag , ca 3-4 veckor XD då jag inte har pallat XD
Men mycket har hänt :)
Blandannat har jag fått 7 stycken super söta kaninungar :D Och sedan har jag tränat för Daniel Svensson, Skott Scott och massa annat ;) men kan typ börja med någonting :P

Idag så har vi elevens val igen -.- , men i allafall var det mega kul ! :D
Jag virkar typ arauguims XD med Nisse som går i 9:an 8D så vi behöver knappt göra någonting :DD
Blandannat så pratar vi och chillar (y) Nisse (Nils) är ju faktis mega snäll ;) Vi får sluta ca en halvtimme innan vi ska xD och vi får rast typ när vi vill :D ;) Jag har iallafall gjort den heetaste ;) XDD

Igår så blev det lite galopp arbete i ridningen då ridbanans underlag suger :( aja,.. jag har kul endå :D Aja ,det var ganska kallt i alla fall xd men han skötte sig jätte bra eftersom vi har han Barfota nu i vinter :DDD
Fett Nice :P då behöver man inte tänka dan innan tävlingen, Fan han har tappat en sko .. :/ Så det är skönt :D

Och sedan den 6 oktober så kom 7 små ungar till livet :D Dom är ca 4 veckor gamla nu :D Men alla är döpta men ingen förutom 1 har ett bestämt namn :D eftersom vi inte har kollat könet än ;) Men den som är "bestämd" heter iallafall Bernt tha snowie one och är redan tingad :D Men en annan heter Fruit Lime :') Men sedan heter dom andra massa godis 8D men troligtsvis så ska Tuffsan så ungar igen >.< på onsdag -.- , tycker synd om dom och henne :/ Men men :(

Sedan har jag typ tävlat i Åby med bra resultat , bilder från Mikaela adolfsson Kmr ;D

Byebye :D <3




Kaninunge :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0