Lång inlägg!

Nu har jag ju inte bloggat på ca 130 år..
Det är så att sedan julafton har jag haft halsfluss och har det än , Men jag kunde knappt äta. Så åt lite pommes idag ^^ Så första "ordentliga" maten 4-5 dagar! , men jag har ju klarat mig galant (y' , lever ju än ;)

Menmen igår var det ju danielträning.! ´Men var ju sjuk så snälla Ida westman som har en 160-170 cm hög häst red lilla underbara Scott på 146 cm med kort hals enligt henne ;3
Det var två dagar , onsdag och torsdag och hon hoppade han båda dagarna ! :D

Onsdagen såg det skit bra ut, hon har ju aldrig suttit på han förut ? x) Men han var super snäll och hoppade som hon ville !


Torsdagen så gick det fint fint  (y'' , Dom hoppade en bana på 90-1m på slutet och det gick mega fint för dom ! :D Kan ju inte skriva mkt mer då jag själv inte red han ;)

Menmen ! , snart ska jag med ha frågestund om jag pallar ! :D , Jag har ju knappt rört mig pga sväljproblem och 38-40 graders feber x) så idag blev det en kortis promenad och imorgon ska jag pröva rida Kosmos då jag inte vill upp på Scott då han har jobbat arslet av sig i 2 dagar :)
Och Kosmos är behov av lite motion , Och han dör knappast av att jag rider han då och då .. :D




Bild från tiden hos moster :D

haha , ni ska se mig. Jag håller på att skriva en helt oseriös historia x))

Jag skulle sova med min bästa vän Emilia för att mina ”pappor” Klasse och Kurre skulle på gayfest.

Hennes morfar satt i ett fängelse där för han hade rökt lite hasch.Emilia var ju helt förtvivlad på åka dit. Här hos oss var det ju lagligt

Fattar ni ? xd




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0