"nya delägaren" här

Haalllloooooj! :DD

Emelie Johansson hääär! :D ( Mimmi )
Är ny typ en delägere på den här bloggen nu :D

Ni läsare kommer nu oxå att få läsa om mina; Träningar, tävlingar, ridturer och mitt dagliga liv ;)
http://mimlsi.blogg.se är min andra blogg, har haft den ganska länge :P kanske har du kickat in på den någon gång? ;)

Jag är i alla fall en häst nörd som ridit nästan hela sitt liv och är uppvuxen med hästar :D
vi har massor ut av andra djur, men jag  lägger inte upp några bilder på dem, det är 2 hundar, 3 katter, 2 marsvin, 2 hamstrar, 2 underlater och så 5 hästar :)
här kommer lite info och bilder om hästarna o mig ;)

PS: Har ni några frågor så ställ gärna några :D
skulle vara roligt ;)

Hej då.

Karm!



Fullständigt namn: Emelie Johansson
Favorit sport: RIDNING! :D <33
Favorit färg: Svart, vit, rosa och blå ;P
Favorit mat: Lussekatt! xd ( om det nu räknas )
Kallas: Mimmi ( i skolan kallas jag av kompisarna: imms, immse och immse vimmse spindel xDDD )


Fullständigt namn: irsh qween. / Shelly
U: okänd
E: okänd
Ägare: Jag
Färg: skimmel
Kallas: Shelly



Fullständigt namn: Kasper
U: okänd
E: okänd
Ägare: Jag
Färg: skäck
Kallas: Kappe


Fullständigt namn: Nicole.
U: Hannelore
E: Hilnaltu ( stavas )
Ägare: Sanna Johansson ( syrran )
Färg: brun
Kallas: Nickan


Fullständigt namn: Tornado
U: Tistelblå
E: Gulle
Ägare: Karin & Katarina ( bekanta )
Färg: brun
Kallas: Trulle


Fullständigt namn: Lollypop
U: okänd
E: okänd
Ägare: ( syrran )
Färg: Skäck
Kallas: Polly



Fullständigt namn: La Bella Durimente
U: Donnershön
E: Waliant
Ägare: ( syrran )
Färg: Skäck
Kallas: "Bella"
Är en liten fölis :) <3


//Mimmi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0