Trött..

Idag så var det kaos på SOn, jag som sagt gillar ju inte läraren o fick damp på han :O menmen, på idrotten fick vi göra en kul sak :D Det var fem lag ;) våårt lag var bäst, hade Hamde, Freija , Otto , Jocke, Viktor och Oskar! Första grenen var att springa fram o tillbaka (till en kon) så fort man kunde. Andra grenen var att man skulle springa fram och sedan hoppa tio hopp med hopprep och sedan tillbaka till laget så nästa kunde , :D
Sedan två grenar till  men pallar inte skriva dom så mitt lillfinger har damp xd det gör skit ont :S  Det kändes bättre idag men såklart mådde jag illa? xd men som tur försvann det :D
Kom hem nyss .. Jag pallar inte rida , men tror jag måste för deras skull ! :D

Jusste jag ska försöka trycka in våran heta julheader ;) <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0