Migrän...

Idag gick skolan som vanligt, men när jag kom hem kändes det som jag har haft migrän :s när man lutar sug neråt gör det gick ont i huvudet !! :O BAjs då :D
Men red på Scott iallafall, Det gick ju faktis bara sådär ;)
Han vägrade gå ner i form först ?!?! Jag bara WTF!!! Red ju med sadel o tränsbett idag ist för barbacka o med hackamore ,, Men sedan tog jag mer galopparbete ist ;) <33 Det gick bättre och vi tränade massor svåra svängar :D <33

Headern ska in idag :D <33 (Snarare om jag får in den xd) Och kanske något övningstips :D
Nu har jag iallafall gjort en liten sak åt Emelie :'D <33, Den blev inte perfekt men det kommer :D



MEn heej då <333




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0