Longerade

Som jag skrev innan så longerade Sanna mig idag ;D

Först på Nickan och Sen på Shelly. <3

Det gick jätte bra och jag är glad att det var ganska mycket snö i alla fall jag skulle glida av, Jag hade termo byxer  + att Nickan är ganska så hal på ryggen xD

Jaja, jag har ju bästa balansen så jag åkte ju såklart inte av ;)

jag travade bara på Shelly, sen hoppade jag av så att hon fick sträcka ut i galopp utan ryttare, efter det så tränade sanna lite lydnad med henne och strechade henne när hon gick på linan :P

och i slutet gick Shelly i låg form och hade riktigt fint travsteg! och hon hade bara grimma och lina på sig, ingen longergjord eller inspänning... Min häst är så duktig och söt + UNDERBAR och mycket mer. <3


Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0