Kallt, o snart jul!

Nu tänkte man gå ut o rida en stund, tror båda måste bli motionerade idag xd Men med Kosmos så ska jag klä ut mig :D Typ till något så man kanske kan ta kort ? :) Men med Scott så tänkte jag öva dressyr ... igen x'd Men tror att han börjar gilla det mer och mer !

Nu är det ju 12 december!! :D Så snart är det jul , och LOV :D Känns skönt , då kommer jag hinna med mera saker! Har ju knappt hunnit rida sista tiden då det har varit kolsvart vid 4 xd Men nu så ska jag rida och sedan plugga -.- har NO prov på måndag, har inte ens pluggat nått ;s och så har vi SO prov på torsdag, Gloser på franska till onsdag och gloser till engelskan till torsdag.. så måste plugga massor idag ;s menmen , Funderar på ifall någon vill dela denna blogg med mig ? :) typ någon häst nörd xD , det skulle bli jätte najs :P <3

Men ska ut nu , heej då :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0