Jag kommer aldrig att glömma dig...

Lyssna på denna låt vid detta inlägg.



Jag minns dagen som om det vorre igår.

Mamma ringde och lät stressad, hon sa att du hade brutit benet!

hon hemmtade mig och sanna och åkte till dig, vi stod med dig i hagen när du led. Du var rädd, du var trött, du var våran häst... vi väntade på vetrnären i nästan en timme, och så fort de kom till hagen sa han: Det går inte att fixa, vi måste ta bort honom.

Jag börjar gråta när jag tänker på det, när jag hör dit namn och när jag ser en svart häst..

Jag saknar dig så jävla mycket! ingen kan ta din plats, du var den vackraste häst jag någonsin sett! och den snällaste unghästen jag någonsin träffat... <3

född: 2008

dog: 2010


 


det här var bara för dig... jag vill att du ska veta.. att vi alla sörjer din död...


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0