Freija gästbloggar!

Hejsan! :)
Mitt namn är Freija lundquist, och nu ska jag fixa lite här i bloggen, med bla. textmallar, storlekar mm. Ska även fixa en header här framöver. Så var beredda på att bloggen kan se lite stökig ut sålänge .. Ni kan besöka min blogg här! Och kan ju bara säga att dessa två flickor som äger denna blogg är mycket duktiga ryttare. Har aldrig sett emelie johansson rida, men emelie andersin massor. Har ju ridit hennes shettis Kosmos en del gånger, och en riktig charmör är han, haha! Super söt, och riktigt rolig att rida, har ramlat av ett antal gånger, haha .. men inget som var med hans mening!
bild sommaren 2010, då han vägrade på hindret .. ;)

nästan precis efter han vägrat, så vart ju lite förvånad att han hoppade ( ni ser min :O min .. )

Och ni som läser denna blogg ska inte skämmas över att ställa frågor, eller sånt .. ge även kritik ibland, bloggägarna måste få veta sånt .. men kanske inte för taskiga saker bara, men ni kan ju alltid skriva saker ni undrar över, saker ni tycker ryttaren gör fel med, eller nått sånt.
Själv så tycker jag att dessa emelie'or ska börja lägga ut mer bilder i inläggen, mer bilder från dagens ridning mm. för det är de som gör bloggen intressant och rolig. Man vill se  hur  det går, även ett videoinlägg då och då skulle inte sitta fel.

Men kan iallafall säga att jag tycker att dessa  flickor börjat bra med sin bloggning. Och hoppas att det blir bättre, vem vet, en dag kanske ni blir kända ifall ni lägger hårt jobb på bloggningen .. ;)

men ja, det var allt från mig, och glöm inte besöka min blogg. ( har dock stavat fel på scapa schabraken.. ) haha ..

// Freija lundquist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0