En kvar...

Som ni vet så fick ju jag kaninungar i år! ,  Dom blev leveransklara nu den 24 november!
Fyra var tingade och sedan två till, Så sex av sju ungar blev tingade ! ...


Nu har just alla åkt förutom en ! :( Jag kommer alltid att sakna dom ! Ingen kan ta deras plats i mig , Dom lärde mig en hel del även fast det endast är kaniner! :O

Tollans PimPim , Fick en klo i ögat.. Trodde han skulle bli blind på det ögat , för det såg rätt så illa ut! Men vi behandlade med hjälp av en vetrinär som jag är evigtstacksam över att ha vid min sida ! :')

Tollans PimPim - tingad av kusinen Melissa, Som numera är såld !

Tollans Toffifee - Tingad av samma Kusin, Såld!

Tollans Bernta tha snowie one - tingad först av alla pga läcker färg ;), Såld och i ägo hos Inger !

Tollans Fruit Lime - Tingad av Inger och numera bor där !

Tollans Tornado - Tingad av Fanny och ska ge bort till hennes 5 och 12 åriga dotter i julklapp !, Såld

Tollans Fruxo - Tingad av samma Fanny och ska till hennes barn :D , Såld

Tollans Beauti - kvar tillsalu :D

, Tollans Fruit Lime är som minne av Fruit Lime som gick på Trolldals ridskola ! Vann KM 2007 ! ÄLSKAR DIG FRUTTAN ! !: D <33







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0