Dagens

I dag så vaknade jag upp hos Tessan :D <3

sov ju där inatt, vi hade as fluummm! ;D <3333

Tessan var as flummig vid 11 tiden i går kväll xdd
Hon sjöng: Sankta luciaaaa ge mig en tiaaaa, tiaaan var ruteeeen draaa mig i tuteen! ;D

hahahahahaah xd'

så lät hon när man försökte sova -.- <3

jaja, somnade tillslut, på morgonen så åt vi frukosst och nördade ännu mer data xd sen vid 12 kom mamma och sanna och hämtade mig, vi åkte hem och mockade och så åkte vi till mormor, där firade vi tidig jul xd när vi kom hem klädde vi granen :)

Så nu har jag kollat igenom varje paket, nästan alla är till mig xd

Vart ingen ridning idag.. så j*vla kalt 20 - om inte mer -.-

I morgon är det julafton, och inte nog med det i morron har jag haft Shelly i ett år! :D <3
Sanna ( syrran ) hade henne i 6 år, sen förra julen fick jag ägarbeviset på shelly i ett paket! :D <333333333

Hej då.

Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0