1 år tsm..

I dag har jag haft dig i ett år :D <33333

På Julafton oxå, kan ju inte bli bättre ;DDDD <3333

                                                                                                                                                                    
1 år, i 1 helt år, fullt med massor av äventyr, tävlingar, träningar, ridturer, ridläger och ett helt sommar lov med massor av skojj! :D <3

Shelly hästen med hjärtat av Guld.
Shelly du lyser upp min dag som en solstråle, och du lyser upp min natt som en stjärna på himmlen.
Du är värd mer än allt guld, för du är den alla vill ha, du är en dröm som blev sann, du gjorde mig lycklig och det är jag ända tills du dör.... <3

I <3 you.

Bilder jag tagit 2010 på min dröm-ponny. <3

































Milda ögon...
Len mule...
Mjuk päls...
varm kärlek...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0