31 juli (: , Lördag.

Hejsan, jag idag så har man varit på Ericsberg från halv åtta till sju.. Det var lite lång tråkigt men endå roligt (: Jag jobbade med Christina Snell och Överdomaren Sten-Erik , Dom var jätte snälla (: Men därimellan jobben så tittade jag på kanin hoppningen (: Det fanns en jätte söt vid namn General Snuttetass XD Namnet tyckte jag var ur-gulligt :') , Men sedan gick man oxxå och köpte remmar 8D Men när man kom hem vid 7 så pysslade man med kaninerna lite (: Först borstade jag Troll sedan satte på honom selen och hoppade med han (: Han har knappt hoppat högt eller mycket , så  jag började träna ( har betsämt att jag ska vara med och tävla på Ericsberg nästa år ) . Han hoppade SUPER :D Han gjorde allting :') älskar han <333 sedan så tog jag in han i buren och borstade han och sedan gick och la mig (:


Tuffsan :') <3

Dålig bild, men iallafall  Troll <3



// Emelie <3 , Kommentera (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0